JISSES Amalia!

Jag tror knappt det är sant. Termometern visar -12 grader. Något som gör mig allt annat än upphetsad. Klockan har dessutom bara passerat midnatt. Det brukar vara som kallast ca 02 på nätterna här. Så man räknar ju med att det skjunker ytterligare. BRR! Har Fanny för andra natten i rad. Klockan 8.20 imorse väckte hon mig. Det var kallt ute, men vindstilla samtidigt som solen värmde gott :) Var mysigt faktiskt :) Hon brukar sällan vakna mitt i natten, jag hoppas det blir så inatt med. Har ingen större lust att nyvaken ta mig ut i kylan. Men allt är inte glamoröst, rosa och gulligt när man har en hundvalp. Så vaknar hon är det bara att röra på fläsket. En annan anledning till att jag hoppas få sova stavas trötthet. Är riktigt trött nu; * För lite sömn sön-mån pga för sen insomning. *När man har natten, sönderstuvas sovtiden ordentligt så sömnen blir lite fel. * Det är andra raka natten jag har valpen pga att jag hade körlektion i måndags morse och ska ha det på torsdag. Nu ska jag sova. Godnatt. XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: danila

Hej allt bra fin blogg :)

2011-03-17 @ 15:00:20
URL: http://danila.se
Postat av: danila

så lite så samma här :P



vad gör du ? :)

2011-03-17 @ 17:03:59
URL: http://danila.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0