Prova detta

Jag fick en provförpackning av Riesentas "mellanmål"; Anja Pärsons Tranbärstankar.
Förpackningen innehåller cashewnötter, torkade tranbär, hasselnötter, torkade äppelbitar
och pekannötter. Jag är en stor nötälskare men var osäker på om jag tyckte om
tranbär. Det var riktigt gott... En blandning av alla ingredienser gav en riktigt god mix.
Det är verkligen något jag själv kommer att köpa i framtiden. Riktigt gott. Så jag
rekomenderar verklingen produkten;


"Anja Pärsons Tranbärstankar..."


1 näve tranbär och cashewnötter, en nypa äppelbitar,
några hasselnötter och pekannötter.

INGREDIENSER

Cashewnötter, torkade tranbär (socker, tranbär, solrosolja),
hasselnötter, torkade äppelbitar (konserveringsmedel svavelsioxid),
pekannötter. OBS! Kan innehålla spår av jordnötter och andra nötter.


NÄRINGSVÄRDE PER 100 g

Energivärde 2080 kJ (500 kcal)
Protein 11 g
Kolhydrater 34 g
Fett 35 g



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0