Går genom dimman...

Förlåt mig för den kassa rubriken, men det är exakt så jag känner ikväll.
2 timmars sömn natten mellan torsdag och fredag, en resa till tärnsjö för
att träffa Minna och hennes finska lapphund Elina. Jag åkte hemifrån klockan
06. Var hemma ca kvart över sju på kvällen. Somnade sent i fredags natt.
Jobb 15.30 till 22 i Lördags. 4 timmars sömn mellan Lördag och idag. Och jobb
idag 07.00 till 15.30 ( klockan ringde 05.45 imorse). Är det konstigt att jag känner
att det är lite suddigt just nu? :) Jobbandet fortsätter även imorgon med jobbpass
7.30-15.30. Så blir tidig morgon imorn med. Jag känner mig en aning sliten, så ska
bli otroligt skönt att vara ledig på tisdag. Hoppas att jag får spendera tisdagens hos
den bästa. Men det visar sig vad som händer och sker till på tisdag. Dör inte av
att vara hemma heller. Men skulle vara ännu bättre att spendera den hos
den bästa :) Den som lever får se.

Har en tuff arbetsvecka framför mig; Jobb måndag, onsdag, torsdag och fredag
mellan 7.30 och 15.30. Jag tror att jag är ledig i helgen, men har egentligen
ingen aning. Står inga tider på mitt schema på helgen, men extra arbetspass. Men
man kanske bör få veta tider om man nu ska jobba. Aja, får prata med chefen imorgon.
Kommer säkert blir bra... fast hoppas på ett sätt att jag är ledig eftersom jag jobbar
måndagen i vecka 27 med. Känns inte riktigt okej att jobba 6 dagar i rad (vilket jag
dels tror är olagligt, samt att jag inte tror aatt någon sätts på ett schema så den måste
jobba sex dagar i rad. Den som lever får se helt enkelt :) Får se imorn om jag får något
uträtt kring det :)

Nu orkar inte jag skriva mer. Ögona faller ihop som korthus. Så det är nog dags att avsluta
här. Önskar jag hade haft något mer vettigt och seriöst att skriva om. Men är för trött för att
ens överväga en sådan sak just nu med.


Så på återseende gott folk. Sovgott Godnatt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0