To do list...

Jag brukar inte sätta upp att-göra-listor... om det inte har med
skolarbeten att göra. Men jag måste organisera lite nu. Att gå
hemma och dröna i flera månader gör en seg i skallen... att bestämma
sig ena dagen för att imorgon ska jag göra det och det är enkelt, man
känner motivation. Men när dagen väl är där, då är man tillbaka till
ruta ett när dagen är slut. Ingenting har hänt. Så jag måste verkligen
ta mig i kragen och skrika på mig själv lite. Haha jag är inte schizofren,
även om den där meningen lät lite så....



Så här ser min min göra-lista ut imorgon Måndag:

  • Städa rummet; Ni vill verkligen inte veta hur det ser ut...
  • Ringa hunduppfödaren och bestämma dag vi ska åka dit.
  • Kolla på platsbanken om det kommit ut några nya jobb...
  • Gå ut och ta en promenad
  • Prata med Alfakassan för att se om jag han chansen att få någon
    ersättning för att jag inte har något jobb...
  • Läsa lite innebandyregelbok; Man måste hålla sig uppdaterad så
    att man inte glömmer bort regler
  • Laga biff stroganoff och Ris till middag; Min biffstroganoff är supergod.
  • Baka en äppel-paj/-kaka av de äpplen som är kvar sedan julen.
  • Komma igång med mitt nyttiga matintag; Jag är fruktansvärt dålig
    på att låta bli godis, så ska ta mig i kragen med det med. Ser ni på
    bloggen att jag ätit godis mitt i veckan (om det inte är att jag varit
    på kalas eller någon fest i veckan), SKÄLL PÅ MIG OCH PEPPA MIG!
    Även om det är upp till mig att jag lyckas, så skadar det inte att ha
    människor som peppar en :)
  • Försöka komma i ordning med min sömn; Försöka somna senast 00.00
    varje kväll och gå upp senast 10.00.
  • Prata med Olle på Upplands innebandyförbund angående en del domar-
    grejer som jag måste reda ut...
  • Försöka fatta ett beslut i den stora, ärofyllda frågan jag fick strax innan
    helgen om att ta över ansvaret för domarna inom klubben... Har funderat
    fram och tillbaka, men inte kommit fram till ett hundraprocentigt svar till
    mig själv ännu....
  • DUSCH! (Brukar jag i och för sig aldrig glömma, men ska ändå göra det,
    så blir uppskrivet på checklisten. hehe...)




Ser ut som jag har en del framför mig imorgon. Dags att sov strax kanske. Klockan är 23.50.
Kommer inte lyckas somna innan 00.00 inatt. Men bra att komma i säng ändå...




XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer
Postat av: Julia

Åh biffstroganoff lät ju supergott, haha kanske snor din idé och gör det till middag. =)



Det är superlätt att göra vaniljkesomix, blanda bara keso med lite vaniljsocker och ev lite vaniljproteinpulver och lite socker eller sötningsmedel - klart! =)

2011-01-17 @ 07:59:47
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Johanna & Sandra

(sv) ja men varsågod :D



Kram

2011-01-17 @ 08:35:58
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej det är grym dietmat, använder du minikeso, ca 1½ dl och sötningsströ landar en portion av röran på ca 120 kcal och du får i dig 16 g protein så näringsvärdet är kanon.

2011-01-17 @ 12:40:20
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Lórien "Makeupartisten" Koskenkorva

svar: Jo men skillsen har du nog :)

det kommer tutorials senare som visar lite mer hur man gör, har bara "bild-tutorials" just nu. kommer även förklara vad olika penslar är bra till, så håll koll så kommer du lära dig :D

2011-01-17 @ 22:24:51
URL: http://niightfall.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

hoppas du får en fin vecka, kram ♥

2011-01-18 @ 21:39:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0