Så går det för Sirius innebandy de sista omgångarna av SSL...

             
Ik Sirius IBK, det vill säga
det uppländska SSL-laget har under den gångna säsongen
som nu går in på slutfasen, haft en tipstävling bland sina "fans" på sin facebooksida.
Jag har varit med och tippat resultaten. Kan säga att jag inte vunnit någongång. Men
det tror jag har att göra med att jag tippar mycket med hjärtat. Jag är nog inte riktigt
realist jämt. Fast ändå vet jag att Siriuskillarna om de spelar på topp säljer sin morsa
för en seger, det vill säga offrar allting för att vinna, kan vinna mot vilket lag som helst.
Så jag är på sätt och vis ändå realist eller hur? :)

Nu går det att tippa de sista omgångarna av SSL; 19-26. Men för att kunna göra det
måste du gilla lagets sida på facebook. Sedan är det bara tippa för fullt. Notera att du
också kan vinna biljetter till nästan alla av lagets hemmamatcher, genom utlottningar
och tävlingar.

Inför de sista omgångarna får Sirius några rejäla nötter att knäcka; nu på söndan
Capeiro Täby FC som kommit igång så här på sensäsongen. Man möter även AIK
och Dalen under de sista omgångarna. Även om Gunde Svan förmodlingen aldrig
har hållit i en innebandyklubba(?), så måste jag citera honom här alltså angående
de nötter som Sirius kommer ställas inför:

"Ingenting är omöjligt!" 


Vissa av er tror säkert att jag är galen om ni skulle se min tipsrad. Men som sagt
var tippar jag med hjärtat väldigt mycket, även om jag försöker vara lite realist
med :) Så här har jag tippat matcherna;

IK Sirius IBK - Caperiotäby FC

 Söndag 30/1 kl 16.00
 1
 X
 2

 KAIS Mora IF - IK Sirius IBK

 Fredag 11/2 kl 19.00
 1
 X
 2

 IK Sirius IBK - AIK IBF

 Söndag 20/2 kl 16.00
 1
 X
 2

 IK Sirius IBK - IBK Dalen

 Torsdag 24/2 kl 19.00
 1
 X
 2

 Linköping IBK - IK Sirius IBK

 Söndag 27/2 kl 17.00
 1
 X
 2

 IK Sirius IBK - IBF Falun

 Söndag 6/3 kl 16.00
 1
 X
 2

 Mullsjö AIS - IK Sirius IBK

 Onsdag 9/3 kl 19.30
 1
 X
 2

 Balrog IK - IK Sirius IBK

 Lördag 12/3 kl 14.30
 1
 X
 2


Jag säger inte att ni ska tippa så här. Råder er att göra eran egen bedömning om
ni ska tippa. För så otur som jag har i spel  och med tanke på att jag inte lyckats tippa
tillräckligt bra för att vinna ännu, så lita inte på mina rader ;)


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0