Inspiration

Jag har dömt nio(!) innebandymatcher idag. Som tur var, var det ingen
som utvecklades som P14-matchen igår när jag blev kallad idiot och
fick en boll på mig av en målvakt. Idag när jag kom till Sävjaskolan insåg
jag att det skulle bli en lång dag. Det är kul att döma, men man blir bra
trött i huvudet. Men när jag kom till hallen lånade jag toaletten i ett av
omklädningsrummen, eventuellt Västerås IB's omklädningsrum... jag finner
en lapp som sitter och skiner upp med ett stort leende när jag ser den. Ledarna
till detta lag gör verkligen allt för att inspirera och få killarna att vinna matcher
genom att ha vissa grundprinciper som de ska följa. Det var underbart att läsa
dessa, så jag tog med mig mobilen in i omklädningsrummet och fotograferade.
Jag undrar vad folk tänkt när jag tog med mig mobilen om i omklädningsrummet.





XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: keela

tack för tipset :)

2011-01-09 @ 12:30:36
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0