I'm sick and tired, of always being sick and tired...

Jag är sjuk igen. Det är bara två veckor sedan jag senast hade feber.
På början av kvällningen åkte jag till min bror för att käka middag. Kändes
helt okej när jag åkte dit. Jag kände mig dock lite trött och seg. Efter att
ha legat i ca 1 timme i brorsans soffa skulle jag käka. Jag tog mig knappt
ur soffan. Värkte i varenda led och gjorde ont bara jag nudda min egen
hud. Feber sa jag rakt ut. Fick det bekräftat genom att ta tempen
efter maten 38.0. Räcker för att jag ska känna mig döende. Har haft
mycket feber. Så varenda gång jag får feber, oavsett om den är så
låg som den va ikväll, så får jag dödsångest över att jag mår så dåligt
och det känns som att jag ska dö. Och då ska ni veta att jag är van vid smärta
efter flera års problem med ryggen, ena sätesmuskeln, nackvärk pga att jag
inte ligger bra när jag sover och ständig benhinneinflammation. Man är minst
sagt smärtbedövad ganska bra. Så då förstår ni att jag menar allvar när jag
säger att jag har så ont att jag tror jag ska dö.

Känns som att det viruset som går nu går runt runt runt. Vet flera som varit
sjuka flera veckor och flera som varit sjuka, blivit friska och sen insjuknat
igen. Jag är inte mycket sjuk, sällan feber (1, max 2 gånger per år). Nu har jag
det två gånger på tre veckor. Så ni förstår att jag är less, därav rubriken
som även är namnet på en Anastacia låt som är väldigt bra :)
Hade velat ha en bild på mig med febertermometer i munnen, och kramandes
en nalle nu. Känns lite så :) I och för sig hade jag gärna velat bli lite kramad
själv av personen jag tycker om. Fast skulle bara bli en lättkram precis i
skrivande stund, eftersom febern åter börjat stiga sen jag tog förra tabletten.
SÅ gör ont i leder och på huden. Men har tagit en tablett precis, sså börjar
verka snart. Just nu är jag lite tyck synd om mig. Haha. Men jag blir sådan när
jag har feber. Ber om ursäkt för det. Trots sjukdomen försöker jag hålla humöret
uppe.



 Jag säger som Schwarzenegger; "I'll be back" tomorrow night, om jag inte
stupat under dagen på grund av min feber. Så farligt ska det dock inte vara. Men´
kan säga att det kommer bli lugnt på planen imorgon. Tänker inte springa i
onödan :P Sjuk som jag är... bäst att inte skriva lat, det ser dåligt ut :P Haha fast
den här gången är jag faktiskt sjuk.



Godnatt Sverige.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0