Det blir Fazzi...

Efter ett samtal med hunduppfödaren vi ska ta hund i från, på eftermiddagen här,
så är det bestämt att det är lilla Fazzi som ska få komma hem till oss.
Hon är en svart tik med ljusbrun/beige täckning och kommer även få
vilttäcken. Även om jag tycker det är lite tråkigt att vi inte fick Farin, då det
var henne jag fick ett förhållande till första gången jag träffade valparna, så
fick jag även starka band till Fazzi förra gången jag var på besök. Så det är
inte hela världen. Hade dock gärna haft 5000 kronor just nu så att jag kunnat
ta även Farin :) Men låter väl på brorsan som att ha nog kommer att ta Farin.
Så förhoppningsvis blir hon en del av familjen honom med :) Den som lever
får se. Om två veckor kommer Fazzi hem till oss :) Imorgon ska jag åka och
träffa dem igen :)






Söt valp :)




XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer
Postat av: Jen

Hej! Är du medlem på Campadre? :) Om inte så tycker jag att du ska klicka här, där jag har skickat ut en inbjudan: http://jenlarsson.blogg.se/2011/january/campadre-1.html#comment



Just nu får rabatt på bland annat Acneväskor, Humanity-armband m.m. Det kommer nya kampanjer varje dag :)



Btw, antalet medlemmar är begränsat!

2011-01-27 @ 16:53:08
URL: http://jenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0