For love of the... innebandy

Så var det äntligen dags. En ny innebandysajt har öppnat som håller koll
på allting åt dig. Det som inte står där är inte värt att läsas... kanske :)
Idéen till sajten kom till av att man ville ha mera breddbevakning på
innebandy. Den första februari klockan 17.00 slogs portarna upp till sidan.


Så här skriver redaktionen om öppnandet:

"Det är med stor glädje vi nu öppnar upp portarna till Innebandysajten efter många timmars jobb
med att skapa sajten, planera, testköra och samla kunniga medarbetarna för att på bästa sätt
kunna leverera det senaste nyheterna till just er läsare.
Vår ambition är att bevaka den
yppersta eliten, men även göra nedslag på olika nivåer och på de mest oväntade ställen.

Vi vet att det är efterlängtat med en sida som bevakar helheten och vår tro är att Innebandysajten
blir en levande knytpunkt för alla de innebandyälskare vi har runt om i landet och surfandes på Internet.

Välkomna till Innebandysajten.se – För dig som älskar innebandy!
Nu kör vi…"



Jag kan lätt säga att jag inte skulle tacka nej att skriva för dem :) Men dels har
jag inte full koll på innebandyn faktiskt och sen vet jag inte om mitt skrivande
är tillräckligt bra för att passa in hos dem. Jag har ju visserligen gått journalistik-
linje på gymnasiet. Men det vet jag inte om det räcker :)


Klicka på bilden för att komma till nya sidan...
Kicks



XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0