I'm the greatest...

Tror inte bloggen är helt död riktigt. Sa igår att jag skulle ta lite blogguppehåll...
Har känt mig på väldigt bra humör idag. Känns som jag vann kampen lite mot mamma.
Jag gav sjutton i att prata med henne igår. Slutade med att hon började prata med mig
och det var inte bara skäll. Jag tycker inte om att vara osams med folk, mår dåligt
då, även om jag vet att jag inte är den som har gjort något fel...

Hur som helst hade jag körlektion idag och imponerade stort på min körskolelärare :)
Sådant är alltid bra :) Han tyckte jag var mycket bättre än genomsnittet av alla de elever
som han haft. Han har sagt sådant förrut om mig. Så tror han tycker att jag kör ganska
bra. Sådant är så skönt att känna. Sen efter det drog jag upp på stan, mest för fönster-
shopping för att fördriva tid innan bussen. 3 bussar senare ( d v s  1 ½ timmer efter att
jag skulle ha åkt hem) så satt jag på bussen. Fastnade på Lindex, som hade BH-rea.
Fick med mig en BH hem. Skakar på huvudet när jag ser storleken (85C). Äh hallå,
jag kunde knappt ha A-kupa förrut innan jag gick upp i vikt. Okej det hade varit bättre
med en 80C eller 85B, för att få mer push up :) Men gillade bh:n så mycket, så trots
85C som jag kan ha, så köpte jag den :) Sedan köpte jag det nya schampoot; Elvital
Volume Collargene. Jag har ju använt Loréals mascara Volume collagene och är nöjd med
det. ¨Är väl samma princip lite både med mascaran och schampoot; Att få volym. Så det
blir säkert bra. Någon som provat det?










XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-12 @ 21:58:05
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0