Så ser min femma ut ikväll...

Ni som följer bloggen vet att jag deltar på http://www.dromfemman.se och
är maneger för mitt egna innebandylag där. Sista matchen som spelades
gick inget vidare. Första matchen jag hade lag med fick jag hela 27 poäng.
Sedan i den andra matchen jag hade laget med i, då jag bytt ut lite spelare,
så gick det inte alls bra. Tror jag bara fick 6 poäng. Nu har jag 47 poäng.
Inför kvällens match har jag ställt följande lag på fötterna:


Meningen var att jag skulle försökt pilla in Rasmus Enström i laget. Det är
ett säkert kort. Men har troligen använt honom ganska nyligen eftersom det inte
gick. Istället ställde jag Kim Johansson från Storvreta på hans plats. Killen gör mål
nästan i varje match så hoppas att han sköter sig ikväll. Linus Henriksson från Warberg
gjorde väldigt bra ifrån sig förra matchen mot Falun. Så jag hoppas han sköter sig ikväll
med och kan producera. De andra tre utespelarna brukar nästan alltid lyckas göra poäng
i varje match i form av mål eller assist. Så hoppas det nu ikväll...


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 19:23:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0