Oops bomben har slocknat...

Den där utlovade bildbomben slocknade lite när jag tänt på märkte jag.
Har ju inte lagt upp en enda egen bild av de bilder jag tänkt idag. Nu säger
jag rakt ut: "FAN!"

Men jag ska försöka tända eld på bomben imorgon istället. Har känt mig stressad
idag och dessutom tillbringat kvällen bakom ratten inne i Uppsala, då jag övningskört.
Dock blir det nog fram mot kvällningen imorn som det kommer att explodera. Har
körlektion tidigt på morgonen imorgon och sedan ska jag träffa en person. Ser fram
emot morgondagen och längtar dit. Kommer nog bli superbra tror jag. Hoppas att
klockan går långsamt imorgon bara ;) haha :)

Förresten så har jag förlorat två kilo i vikt på ungefär en vecka. Inte illa pinkat med
tanke på hur mitt sötintag sett ut de sista två veckorna. Men jag går ju ca 6-8 km om
dagen nu med vovven. Och nu håller jag på att gå över till nyttig mat bara och försöka
hålla igen på det onyttiga ganska mycket. I denna takten kommer jag snart se ut som
ett benrangel :) hehe. Bara tacka och ta emot. MEN MINA BRÖST KOMMER FÖRSVINNA :(

En annan sak jag måste berätta är att jag älskar att köra fort. Jag höll mig inom
hastighetsbegränsningen, även om jag gärna velat gasa på lite mera :) Haha.
Fyfan det här lovar inte gott när jag får körkort. Börjar bli en riktig fartdåre
känner jag :) Haha...


I feel the need... the need for speed... :D



Så här ser väl jag ut just nu.
God och glad :) hehe...


XOXO Jenny has left the building. To be continue..






Kommentarer
Postat av: Annelie

Känns ju... bra...Nej!

90 ÄR fort egentligen. Håll dig till det! (ja sen 110-120 som det är på motorvägarna)

2011-04-14 @ 05:12:38
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0