Bildbomb... Nr 1...

Jag satt och rensade mobilen häromdagen på bilder. Men det är väl inte så många tänkte jag...
*HOST* Att det var "lite" var bara förnamnet. Så tänkte bjuda på några som jag gillar.
Förvänta er inte stordåd ;) Jag är ju amatörfotograf och fotar just nu bara med en simpel
stackars mobilkamera :) Ska skaffa en annan, bättre, ordentlig... när jag får jobb och pengar :)
Bjuder på några just nu bara... fler kommer någon annan dag. Måste ju spara på det roliga :)


Att fota bilder på ögon är speciellt. Viktigt med bra ljus. Sedan lägger man på kontrast och
ljus så får man häftiga ögon...


Sushi är gott...


Egopics is the shit... Gillar denna bild på mig själv. Därför jag lägger upp den...


Våran vovve; Fanny 9 veckor på bilden


Våran lilla vovve Fanny. När jag går av bussen ibland och mamma eller någon hämtar
mig och hon är med, så skiner jag upp som en sol. På bilden är hon 11 veckor gammal.
Idagsläget är hon snart 18 veckor :)


Våran katt Lynx. På bilden är han rädd för Fanny :P


Fanny tycker inte att folk skall annonsera ute på annonstavlor eftersom hon är en
modern vovve. Hon tycker man ska använda sig av internet och sliter därför ner
alla annonser :P Hon är 14 veckor på bilden...



Denna bilden tog jag en kväll när jag var ute och gick med Fanny. Älskade
solnedgång över min hemby...



Jag hoppas ni nöjer er med dessa bilder så länge. Kommer flera. Så besök sidan snart igen :)




XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: låter är grym! har hört petters nya låt, också jätte bra :)

2011-04-18 @ 16:42:16
URL: http://oliviasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0