Vart är Sverige på väg...

I mitt senaste inlägg skrev jag om hur illa jag
tyckte det var att Sverigedemokraterna kom in i
riksdagen. Jag har spenderat miljontalstimmar (ja
det kanske inte riktigt är sanning) åt att läsa
hur människor sitter och försvarar SD. Jag blir bara
mer och mer mörkrädd. Det känns som att jag inte orkar
bry mig längre ens, för det känns som att de små
jävlarna som har RASIST inristat i hjärtat får plats
över allt i samhället. Välkommen till Tyskland,
året är 1945!



"Imorgon ska jag gå ut och skjuta ihjäl alla invandrare
som jag ser på gatan. Det är ju det svenskarna
uppenbart vill. Välkommen till Nazityskland, här är
det bara vita, blonda, blåögda som har rätt att leva.
Mörkhyade, mörkhåriga och brunögda ska avrättas
."

DETTA SOM JAG SKREV HÄR ÖVER VILL JAG
UPPMÄRKSAMMA ALLA OM ATT JAG ÄR
SARKASTISK NÄR DET GÄLLER DET SOM JAG
HAR SKRIVIT, SÅ INGEN TAR ILLA UPP!
DET SOM KOMMER HÄR NEDANFÖR, DET ÄR MIN INSTÄLLNING
TILL RASISM OCH NAZISM;



"JAG SKULLE ALDRIG KUNNA SYMPATISERA MED RASISTER!
DET KÄNNS SOM ATT SVERIGEDEMOKRATERNA VILL UTROTA
DE 94% SOM INTE RÖSTADE PÅ DEM. SÅ VI 94%
SKA KANSKE LÄMNA DET HÄR LANDET OCH TA MED OSS INVANDRARNA
TILL ETT ANNAT LAND, BOJKOTTA LANDET SVERIGE, STÄNGA ALL
HANDEL OCH ALLTING MED DEM! SÅ KAN SVERIGEDEMOKRATERNA
FÅ HA SITT ARISKA SVERIGE OCH RUTTA OCH DÖ AV SVÄLT FÖR
ATT VÄRLDEN INTE VILL SAMARBETE MED RASISTER OCH NAZISTER.
DET KÄNNS NÄSTAN SÅ!"


Jag är jävligt förbannad över Sverigedemokraternas
inträde
i Riksdagen. Och att en av Sverigedemokraternas anhängar sitter
och skriver på Facebook att alla som inte sympatiserar med dem
ska dö... SÅ JÄVLA DÅLIGT. Det bara visar hur hatiska det är.
Jag är smått hatisk jag med just nu när jag skriver detta.
Men jag är less på människor som försvarar Jimmie Åkesson och
Sverigedemokraterna. Alla i Sveriga tycker säkert att det Hitler
gjorde var fel. MEN VAFAN RÖSTAR NI IN HANS
JÄMNLIKE I SVENSKA RIKSDAGEN FÖR?!



JÄVLA ROVDJUR! SKÄMES TA MIG FAN!!!!





XOXO. Jenny is stamping hard when she's leaving this fucking building.





Kommentarer
Postat av: keela

Hej :) det jobbiga är att det är redan jättemånga som frågat, och jag har bara tre inbjudningar.. så vet inte riktigt hur jag ska göra :S

2010-09-23 @ 12:40:50
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: zandra

sv: haha okej ;p

själv får jag vänta 4 år till pga. att jag är född sent ;< buuuhu!

2010-09-23 @ 17:34:13
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: zandra

sv: ja, precis vad jag också tycker! :p

jo det fick jag, men var inte där tyvärr när valet va :/

men jag är en liten blandning av sosse och folkpartist tror jag :)

2010-09-23 @ 18:01:04
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Hej!

jag såg att du kommenterade min blogg om SD..

och jag kan säga att jag tycker att du har fel -

för det är dessa 12 - 19 åriga invandrar som ställer till med mest problem..



Du skrev något om " de begår brott för att överleva"

Det var det mest patetiska jag någonsin hört!!!

för det första så kan du väl vara snäll att förklara för mig hur fan man överlever genom att mörda oskyldiga människor?!

och för det andra, Dom har INGEN rätt att komma hit och tro att dom kan leva på socialbidrag och göra vad fan dom vill..



Ett tag förbjöd dom ju att man skulle få sjunga svenska nationalsången i skolan för det var rasistiskt?!

DETTA ÄR SVERIGE.- och om dom nu vill göra massa brott och bara vara till besvär så kan dom dra till sitt hemland och göra det..



Och ni som kallar oss rasister för att vi faktiskt

ser invandrar problemet, Det är synd,

och sen ska man inte bli kallad rasist för att

man har en åsikt..



men nu orkar jag inte lägga ner tid på någon som inte fattar.

2010-09-23 @ 21:24:35
URL: http://angeliqaas.blogg.se/
Postat av: vickan

men lägg ner nu!!

nu är det så att SD har kommit in i riksdagen deal with it för helvete!!

2010-09-26 @ 19:15:57
Postat av: Jenny

ojdå. Någon som hittade svordomslistan och vräker ur sig fula ord. Stabilt :P

2010-09-26 @ 20:27:06
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0