Och McDonalds nya säljobjekt är...

Steamy Dreamy

McSteamy och McDreamy. Det var i alla fall min Greys
Anatomysjuka vän Ullas kommentar då vi beställt McFlurry
Daim på McDonalds igår kväll, och hon inte tyckte sin
var någe god :P


Hon tycker i alla fall att McDonalds ska börja sälja McSteamy
oxh McDreamy :) Frågan är dock inte om, utan hur mycket
könssjukdomar dessa hunkar kommer sprida?


Alla tjejer vill väl beställa dessa förstår jag :)
Jag vet att jag var lite fördomsfull här alltså,
men prostituerade brukar ju faktiskt ha en tendens
att sprida sjukdomar. Får hoppas de som köper
hunkarna vet vad kondom är :P



Haha vilken jävla sjuk humor du har Ulla.




På tal om mat i annan form. Min katt
äter Kelloggs Allbran. Vet inte hur bra det
är för hans lilla mage, så man bör väl passa sig
för att ge honom för mycket :P>






XOXO. Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0