Naprapat nästa!

Jag måste ta mig till naprapaten. Min rygg verkar har
låst sig. Känns verkligen inget vidare. Ikväll på träningen
kunde jag knappt räta ut musklerna. Bästa nu skulle vara en
ordentlig massage. Snälla någon ge mig det så jag står
ut ett par dagar tills lönen kommer och jag kan beställa tid
hos naprapaten. Behöver hjälp snarast. Det här kommer inte
bli någon rolig innebandysäsong annars. Vet att vikten
påverkar lite också, men att det mesta handlar om kotorna
i ryggen. Vet exakt var kotorna ligger fel, eftersom jag
inte ens kan trycka mig själv nere i svanken utan att det
gör ont och det knakar strax under skulderbladen i ryggraden
när jag rätar ut ryggen.

Orkar egentligen inte vara gnällig, men ikväll är jag det
vilket jag ber er läsare om ursäkt för.






ETT TIPS!

Bråka inte med krokarna på damtoaletten i Allianshallen.
Jag lyckades drämma min näve i en av krokarna på
toaletten idag när jag var på toa och bytte till min
träningströja i hallen. Det gör fortfarande ont, 3 timmar
senare. Så ett tips, ta det lugnt inne på de toaletterna
och fladdra inte för mycket med armarna :)




XOXO Jenny has left the building...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0