Linda Varg idol 2010?

Att en ny idolsäsong är igång kan väl knappast ha undgått någon.
Det är kvalvecka denna vecka.

Jag har redan hittat mina favoriter bland de kvinnliga deltagarna;
Linda Varg, Elin Blom, Sassa Bodensjö och Alice Hagenbrant.

Min favorit på herrsidan är definitivt Geir Rönning, riktigt skön
snubbe. Även Arne Weises son är duktig.

En av de uppträdande som berör mig mycket hittills är
Linda Vargs tolkning av U2's with or without you. Jag satt
och grät. Texten berör och hennes lidelsefulla sätt att sjunga
på bara river i hjärtat och själen. Underbar låt. Tänkte lägga
upp hennes framträdande här eftersom hon är så jävla bra :)
(i brist på ork att skriva något vettigt)



En annan grej jag hoppas väldigt mycket, det är att Sebastian Krantz
åker ur tävlingeb ögona böj. Det spelar ingen roll att han vunnit
talang... människan sjunger falskt. Om han nu kunnat uppträda i
talang borde han faktiskt klara av idol. Usch tycker inte om honom
som artist. Han känns som en barnrumpa, omogen jämfört med de
andra yngre deltagarna...

Vet inte riktigt hur jag ska binda ihop det här inlägget. Ögonen är fulla av
tårar eftersom jag lyssnar på Linda Vargs låt just nu.


Men jag återkommer, får avsluta detta.
Ska se tredje avsnittet av nya säsongen av Gossip Girl nu,
den fjärde som inte börjat sändas i sverige ännu. Har även
hunnit se första Grey Anatomyavsnittet i säsong 7.
Avundsjuka? DET KAN NI GOTT VARA :P HAHA :)



XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0