Jag har bestämt mig...

Ingen Matematik D och troligen ingen Kemi A
i höst heller. Måste välja bort det...
beslutet har jag funderat över sedan i helgen,
det har fått mogna fram och nu känns det bra
att ta det beslutet...


Det kommer med andra ord bli mycket tid hemma
i höst, eller ja en hel del i alla fall eftersom
jag tänkt gå  på 2 lektioner i veckan när det
gäller fysik B kursen. Förhoppningsvis kan jag
får jobba lite också och tjäna pengar :)


Det kanske inte är det 100% rätt alternativet
att göra som jag kommer göra, dvs stryka mig
från några kurser och så.... men det känns
rätt för mig. och jag planerar ju ändå att läsa
dem framöver ändå. Så jag tänker inte gräva
ner mig i det... beslutet är taget, gjort
är gjort... och det känns bra. Det är det
allra viktigaste tycker jag...

XOXO Jenny has left the building.To be continue...






Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Men fy vad dåligt! Så ska det verkligen inte vara det förlorar dom ju jättemycket på :S

2010-09-08 @ 16:24:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur ska du klara av att plugga till läkare om du inte klarar av att plugga upp 3 gymnasiekurser samtidigt? :S

2010-09-08 @ 16:38:42
Postat av: Kusin Anna

Det är rätt Jenny! Man ska känna efter ordentligt vad man vill o orkar, jag tkr du gör helt rätt i att plugga dessa kurser när du känner att det inte är lika mkt annat runt omkring dig :)

2010-09-09 @ 02:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0