Chokladälskare? SE HIT!




Älskar du choklad?
Då borde du köpa Lindt Creation Chokladmousse.
Det är en riktigt god chokladkaka. Det är mörk choklad. Min kompis har
slagit i mig att mörk choklad är bättre. Jag vet inte om det stämmer. Men
det känns i alla fall lite nyttigare än vanliga marabou mjölkchoklad.¨



Sen tänkt jag också tipsa om årliga Chokladfestivalen som
äger rum på Nordiska muséet i Stokholm helgen den
15-17 oktober. Jag fick upp ögonen för festivalen genom
ett inlägg på blogg.se's förstasida. Blev väldigt sugen på
att gå. Så nu har jag och min vän bestämt oss för att gå
på den. Yummie! Man kommer få smaka choklad. Vad
passar bättre om man är galen i choklad om jag?
Jag tycker definitivt att ni ska gå. Det är första året för
mig. Men jag ser verkligen fram emot att gå på det.
120 kronor för en hel dag. Vet inte om det är dyrt. Men jag
tror inte det är så jättedyrt i alla fall.

Mer info finns nedanför bilderna :)






Lite info om du är intresserad av festivalen:


Chokladfestivalens
öppettider 2010

Fredag 15/10 kl. 10-20
Lördag 16/10 kl. 10-19
Söndag 17/10 kl. 10-18

Biljettpriser
Vuxen 120 kr
Barn & ungdomar, 6-18 år, 60 kr
Under 6 år fri entré
Inga frikort, fribiljetter eller andra rabatter gäller.

 


Biljetter säljs på www.ticnet.seLäs mer! tfn 0771-70 70 70.
Alla med förköpsbiljetter går in i museet via gaveln som vetter mot Strandvägen.

OBS! Ta med kontanter.
Alla utställare tar inte kort.

Information
[email protected],
tfn 08-519 547 70.
 

XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback