Film från i somras ute i Grisslehamn...

Jag och min kompis satte oss vid Vässaröns brygga, d v s bryggan man
tar båten ifrån för att komma till Vässarön. Efter en dag men bad nere på
stranden vid Albert Engström, beställde vi pizza som vi satte oss och
käka där. Jag bråkade lite med måsarna. Min kompis, som är livrädd för
saker och ting (hon trodde måsarna skulle attackera henne :S ), tyckte
inte om mitt tilltag. Här är i alla fall bilder (nej det är inget djurplågeri,
försöker bara mata dem med sallad... som de dock inte gillade...)
Vet inte om min kompis sett för mycket på Stephen Kings film
"fåglarna". Man kan ju fundera :P





Passar på att smita in en bild från stranden vi badade på med :)




XOXO Jenny has left the building





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0