Superträning... och Harry Potter

Jag brukar aldrig känna mig död efter en träning. Men ikväll är det verkligen
med utmattad kropp som jag lägger mig i sängen. Kan inte beskriva hur
underbart det känns just nu att ligga på ryggen i sängen.

Först sprang vi i 5-10 minuter inomhus, sedan körde vi fys; armhävningar,
upphopp och situps i ca 15 minuter, samt 90 grader och stabiliseringsövning
för bålen. Tyvärr är mina ryggmuskler i svanken alldelels för dåliga, så det
gjorde att jag vred ryggen konstigt och sträckte mig.

Sedan körde vi diverse övningar och jag sprang hela tiden på övningarna.
Jag tänker inte acceptera att få höra att jag inte krigat och visat att jag vill
spela på träningarna. Trots att U-lagets tränare sa åt oss att lugna ner oss,
att inte springa så fort så var det ingen på våran planhalva som lyssnade.
Ska det vara tempo så ska det vara tempo :D

Sedan körde vi match; A-laget mot U-laget. Slutade 2-1 eller 3-1 för oss. U-lagets
mål kom precis när tränaren sa att träningen var slut. Så känns som att alla gjorde
en riktigt bra träning och var taggade.

Jag kan säga att det var riktigt jävla jobbigt ikväll. Men känns samtidigt bra att man
tagit ut sig som man gjort ikväll. Har ingen ork kvar i kroppen ikväll. Orkade knappt
lyfta armarna och hålla dem uppe tillräckligt länge för att tvåla in håret och skölja ur
det i duschen. Jag är helt slut i kroppen, orkade inte ens jogga ner efter träningen
som jag brukar. Så denna träningen tog verkligen på kroppen. Vågar knappt tänka
hur kroppen kommer att kännas imorgon bitti när jag vaknar. Men med lite vila och
kurering är jag back in buisness på torsdagkväll när det är träning igen.

Imorn ska jag se premiären av nya Harry Potterfilmen; Harry Potter och dödsrelikerna.
Har läst boken så vet ju hur upplösningen kommer att bli. Men spännande att se
filmerna ändå :D Sen hoppas jag på att få en massage imorgon kväll. Tror min kropp
skulle må bra av det efter ikväll :D



Nu ska jag släcka mina blå och sova. Godnatt...


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0