Bäst hålla tanden för tungan...

Jag skulle vilja skriva ett inlägg ikväll, ett bra inlägg om innebandyn.
Förbundskapten har presenterat 30 spelare på herrsidan som är aktuella
för VM-spel och som kommer få slåss om 20 platser (varav två av platserna
är målvakternas). Men jag kan inte reflektera över det för att tankarna
bara går som ett flipperspel i mitt huvud ikväll.

Det har även spelat ett Uppsaladerby mellan Sten Sture och FBC Uppsala
i damettan och så här i efterhand nästan ångrar jag att jag inte åkte och
kollade på det i stället. Jag valde att prioritera min träning i Allianshallen,
en prioritering för träning brukar jag aldrig vara missnöjd med, men ikväll
är jag jävligt missnöjd. Jag kan inte ens beskriva det med ord just nu.

Ni som känner mig vet att jag spelar D3-innebandy. Jag älskar innebandyn,
och jag tycker mycket om mina lagkamrater. Det ska vara kul
att spela innebandyn, vilket det inte är just nu för många.Det börjar nå
bristningsgränsen. Det är dags för förändring. Det måste vara roligt igen.

Jag kan inte skriva ett bra inlägg. Jag tänker inte avslöja detaljer kring
vad det är som händer och sker. Jag kan inte skriva rakt upp och ner vad
jag känner och tycker ikväll. För det är så många olika tankar som snurrar.
Det skulle säket gå att skriva ner dem, men det skulle bli ett väldigt långt
och säkerligen ganska ostrukturerat inlägg. Jag vill bara slå näven i bordet...
Det får vara slut nu med det här som händer och sker med innebandyn
just nu. Ingen av oss tjejer i laget mår bra av det... Det måste sättas en punkt.
Varfan är det som händer egentligen?

Men ikväll tänker jag hålla tanden för tungan, för hade jag inte gjort det hade
detta inlägg kunnat klassas som ett hatinlägg med extremt många svordomar
och ord som inte barn bör höra, och ingen säkerligen tycker det är
speciellt kul att läsa heller eftersom det skitar ner inlägget. Det här är det
enda minnet av dagens träning. Fick ett hårt jävla slagskott på låret då jag
täckte skott. Innebandy kan vara farligt. Tack Julia :P haha. Fast det här är väl
din hämd sedan jag sköt några hårda bollar på dig på uppvärmningar förra året.
Haha. Guess it's payback time. HAHA!
 


Har precis svullat i mig sista biten av Marabou Vintervit. Jäkligt sliskig choklad
med kände för att tröstäta när jag kom hem från träningen. Ska fortsätta med
lite glass snart. Ska bara äta någon macka först, är hungrig sedan träningen.
Jag brukar inte vara den som tröstäter. Men ikväll är ingen bra kväll.



Tänker ge mig själv en liten EGO-boost när jag är på så dåligt humör och
lägga upp en bild på mig som blev bra...



Jag återkommer när jag känner att jag blivit på bättre humör, känner att jag
kan skriva utan vara arg. För det är vad jag är just nu.


Bjuder på denna låten; Oasis - Don't look back in anger.
Den är rätt skön, skön text. En bra låtskrivare som skrivit
denna låten.



XOXO Jenny has left the building. To be continue.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0