Rullator nästa...

Haha det är nästan så att jag känner att jag skulle ha behövt det ikväll
och under eftermiddagen :P Jag är egentligen inte otränad, men att hålla uppe
från träning i en månad när kroppen varit inställd på två träningar i veckan,
och sedan köra på för fullt sätter sina spår :P Och inte är man heller beredd på
att träningsvärken, så man blir ju nästan förlamad. Men jag kommer tillbaka.
Lite sömn och någon dags vila, sen är det bara köra på för fullt igen :)
Innebandy är ju så kul :)





Kommentarer
Postat av: Hemlig journalist

amen visst! och om det känns gal1 jobbigt, då kan man ta en öl och hälla ut där det gör som mest ont! sen gratinerar man benet med gele och vips, borta! gal1, vi vet, men det är så man gör.

2010-06-28 @ 00:23:08
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0