Varför kan inte bara människor framföra sina åsikter på en moget sätt.

Jag är bara så jävla less på att människor aldrig kan acceptera att
man har åsikter. Har man en åsikt som inte passar någon annan,
då är det bara att trycka ner mig. Skitkul säger jag bara. Lika bra
man håller käften rakt av. Lika bra man går och gräver ner sig.
Vem fan skulle bry sig?

Just nu känner jag mig bara allmänt jävla irriterad. Matchjäveln,
där jag hoppats få en chans att spela, är naturligtvis inställd.
Så den energi jag samlat för matchen finns nu här, och den
tar kål på mig. Den gör mig förbannad, ilsken och överaktiv.
Den får mig att vilja gå lös på någonting med ett baseballträ.
Tur att det inte finns något baseballträ. Då vet jag inte hur den
här kvällen hade slutat.





Kommentarer
Postat av: carolina

Ja, det undrar jag med! Men det ska väl sägas på ett sätt som verkligen sårar en?! Vet inte, men känns ju lite som mobbning. Men det är väl så också att dom som uttalar sig på ett mindre bra sätt, kanske inte mår så bra själva, och ska få ut det på en annan människa?



Men din åsikt är lika värdefull som någon annans, även om man inte håller med alla gånger, så vaddå då? Stå på dej!!



Kul, nu fick jag en blogg till och följa^^



p.s Synda att matchen blev inställd, skriv av dej, skrik av dej i kudden. Har ett annat bra tips när jag är så förbannad, men lite segt och göra det nu. Men har jag glas som ska slängas, så tar jag med dom och krashar dom i glasinsamlingen, då har jag både gjort något bra, och fått ur mig ilska. Sen en annan grej du kan försöka göra, andas i fyrkant, funkar ibland för mig. Jag dömer dig inte, vet hur det är och kan vara, ger dig bara lite tips!



Kram på dej!

//Carro

2010-02-20 @ 23:15:00
URL: http://www.metrobloggen.se/PysselTjejen
Postat av: jane

men även du måste acceptera att folk har andra åsikter än vad du har och en disskution behöver inte alltid betyda ett personligt påhopp.

2010-02-23 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0