To much for guys to handle...

Jag har monterat upp och istallerat datorn som mamma fick i kombinerad
julklapp och 50-årspresent av pappa. Blev jättebra. Och den första att inviga
den var naturligtvis jag. Kunde ju inte låta mamma göra det. Risken är att
datorn exploderat :P Mellan mig och ni läsare... min mamma är inte vidare
teknisk och jag kan förklara saker för henne 10 gånger. Vet ni vad jag får
göra sen när jag förklarat det den tionde gånger? Förklara det en 11, 12, 13 och
så vidare, gånger :P Haha det kanske i och för sig inte är så illa. Men det känns
så.

Rubriken är egentligen ett skämt. Men måste ju döpa det till något uppseende-
väckande för att få folk att läsa och framförallt vakna till liv. Och dessutom,
jag tror många killar skulle ha problem att ha en för teknisk tjej som är
bättre än de själva... jag har mina svaga ögonblick med,, så jag tror killar skulle
kunna stå ut med mig även om jag är rätt tekniskt skillad och kan massa. Det är
jag som sköter det tekniska i huset med telefoner, router/modem och datorer :)
Hur som helst är jag stolt över att jag klarar saker själv :) Det brukar heta
handyman. Men här är det handy woman. Nämde jag att jag kan byta tändstift,
däck och olja i bilen med? :P


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Lotta

hejhej, vad fin blogg du har, kolla gjärna min och skriv vad du tkr kram! :)

2010-12-26 @ 12:05:53
URL: http://holmqwiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0