Idéetorka

Jag har brist på idéer att blogga om idag. Får se om det dyker upp någon
inspiration senare. Just nu så har jag ingen inspiration. Jag känner mig lite
trött, efter att jag inatt mellan 01 och 03 satt och följde Junior-VM over there,
i Kanada. Var väl en ganska rolig match sett med svenska ögon, även om
jag känner lite skräck inför fortsättningen. Jag tycker inte att svenskarna
övertygade spelmässigt igår, även om det fanns en del situationer i matchen
då de stundtals spelade ut ryssarna. De visar att de kan, så jag hoppas de
visar ordentlig stake i matchen mot Tjeckien.

Nu ska jag kolla på OS-krönikan från Vancouver, ett program som inleds
med georgiens Nodar Kumaritashvili OS-debut, som slutade i en tidtagarstolpe
och som ändade georgiens liv. Något som kastade skugga över hela OS.

Bilderna nedan är en hyllning till en
person som dog alldeles för tidigt;
Nodar Kumaritashvili
 






XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0