Låttips

Jag tänkte tipsa om en låt som jag kom i kontakt med då jag
jag såg ett avsnitt ur en tidigare säsong av Criminal Minds.
Jag har sökt som en idiot efter att försöka hitta låten på nätet och
även i butiker på nätet. Enda stället som hade den är Youtube.

Låter heter My side of the story, och sjungs av Hodge. Enligt
uppgifter är låten den enda som gruppen gjort. Den blev känd
genom Criminal Minds.

Vet du var det går att få tag på låten, så skulle jag vara väldigt
tacksam. Lyssna och njut.


HODGE - My side of the story





XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Eve

ursäkta vad skrev du i kissies blogg att valpar ska vara rumsrena när de kommer till nya ägare?varifrån har du fått det? hur mycket tror du man hinner lära en liten valp under den tiden man har den...

2010-12-14 @ 01:15:50
URL: http://mandarinaduck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0