Höjden av komik...

Godmorgon! Jag hade tråkigt igår kväll när jag satt och tänkte massa konstigt, när
jag satt och redigerade en bild jag tagit som jag tänkt använda i headern här på bloggen.
Det är en bild på en isbjörn som lyser. Och jag fick världens idée att få människor på byn
att skratta lite och börja snacka, även om det innebär att de kommer snacka om mig. Men
det är rätt dött här i byn just nu.



Jag fick hur som helst idéen att sätta ett koppel på isbjörnen och gå ut och gå med den på byn och
säga att det är mitt nya husdjur. Bara för att se människors reaktioner. Jag sitter och funderar på
namn till den. Gunnar, nä... Har ni något rolig namn. Ni kan få vara med och döpa det där odjuret
som står ute på gården och lyser? Jag är inte knäpp. Jag vill bara att det ska hända något roligt.
Känns lite dött. Förlåt för att jag försöker vara rolig. Jag har lite dålig humor. Haha :P

Får se om jag lägger upp någon rolig video om jag får för mig att gå ut och gå med den som jag
funerar på att göra, bara för att ge folk något att snacka om. HAHA! Man vet ju hur det blir i den
här byn om det händer någonting. HAHA!

När detta inlägg publiceras så sover jag gott :)


XOXO Jenny has left the building.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0