2010 års mest överskattade plagg...

Sparkdräkten (Onepiece) för vuxna. Det är det värsta plagget jag har sett
på år och dagar. Men det verkar tydligen vara alla bloggfjortisars favorit. Jag
tycker människa ser ut som jättebebisar i dem.

Det är dessutom ett ganska opraktiskt plagg. Tänk om man ska gå på toa, då måste
man hålla på att klä av sig hela dräkten för att överhuvudtaget kunna kissar. Hur opraktiskt
är inte det? Hur många av er stackars bloggare som älskar dessa är det som gnäller över att
ni ser tjocka ut, fast ni bara är skin och ben? Försök inte hitta ett kryphål. Vet inte hur många
bloggar jag läst, där människor som inte har det mista fett på sig, påstår att de är tjocka och
behöver gå ner i vikt. Är ni rädda för att se tjocka ut, skippa Onepiecedräkten. Alla som använ-
der den ser nämligen dubbelt så stora ut runt magen och rumpan. Ja, jag erkänner att det är
kul att titta på tjejer... men bara ibland.




Vem fasiken kom på idéen med one piecedräkten egentligen? Tänk om man får för sig att man
vill ha lite mys med sin pojkvän/flickvän. Det är lite svårt med en One piecedräkt att kunna känna
på kroppen osv. Ja jag vet att det där kan tyckas som en pervers tanke. Men mys när man kan
känna och klämma lite här och var på den man tycker om och komma direkt in på huden utan
att behöva klä av personen helt naken, är faktiskt både mysigt och rätt bra förspel. Förlåt för detta
stycke. Det är möjligt att ni som läser detta kanske blir lite generade. Men dräkten är faktiskt en
nackdel i de lägena och jag försöker faktiskt förklara varför jag tycker att Onepiece är helt
överskattat. Och det spelar ingen roll att det finns dragkedja. Mysigare att kunna klämma och känna
på varandra innan man blir helt näck.

Vem vill se dubbelt tjock ut? Vem vill kunna mysa med sin pojk-/flickvän och kunna känna och
klämma innanför kläderna utan att behöva klä av människan på en gång? Vem vill se ut som en jättebebis? Vem vill behöva klä av sig naken för att gå på toa? Har du svarat nej/Inte jag på alla dessa
frågor, tänk inte ens tanken att skaffa en Onepiece.

Jag kommer personligen aldrig skaffa en Onepiecedräkt. Tycker mjukisbyxor och t-shirt/linne är mer
praktiskt. Jag vill inte likna en jättebebis heller. Men handen på hjärtat kan jag säga att jag aldrig skulle
använda en Onepiece även om jag fick en i julklapp/födelsedagspresent. Usch, det mest fula och över-
skattade plagget iår skulle jag säga.



Jag lär få massa hatiska kommentarer efter detta. Men alla har ju rätt att ha sin åsikt. Vi lever i ett
uttrycksfritt land. OCH... jag har i och med detta inlägg inte heller sagt att det är fel att ha en
Onepiecedräkt, utan tycker mest att plagget är överskattat och finner inget annat än nackdelar med
att ha det. Det är inte säkert att ni tycker det är en nackdel. Men som sagt, åsiktsfritt land och vill
jag tycka det jag göra, så gör jag det. En person, den jag tycker om, sa till mig: "Det finns egentligen
adrig några rätt eller fel när det gäller att tycka och tänka saker. Du äger dina tankar och dina åsikter
."
Smart kille. Finns flera orsaker till varför jag gillar honom, inte bara för att jag tycker han är en underbar
person och snygg. Han har bra syn på saker :D Om du läser detta inlägg "snygg", så säger jag bara
PUSS på dig :)


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Blog of the year 2010

Nu går det att rösta på dig i "Blog of the year 2010" på facebook!



Lycka till!

2010-12-27 @ 15:32:42
URL: http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0