Lightlashes och Lightliner! Men hallå, vad finns det snygga i idéen?

Jag fick en chock, höll nästan på att trilla av stolen när jag fann
en artikel på msn.se's hemsida om att det går att beställa eyeliner
och ögonfransar till bilarna och utsmycka dem med.

Det är det amerikanska företaget Carlashes som lanserat idéen.
Det kostar 25 dollar att köpa ett par lösögonfransar och 20 dollar
för eyeliner. När jag läser en sådan här artikel vet jag inte vad jag
ska tro. Visst att det är många som med fantasi kan betrakta billyset
om ögon. Och jag kan förstå att en människa kan tänka tanken med
ögonfransar på en bil. Det är egentligen en rätt rolig tanke. Men
att lansera idéen... Vem köper lösögonfransar och eyeliner till en
bil, när det går att lägga pengarna på andra saker som är
häftigare till bilen?



Personligen tycker jag det är riktigt fult och skulle aldrig ödsla pengar
eller dyrbar tid för att montera skiten... En bil ska vara stylad häftigt,
inte med några fjolliga ögonfransar. Har en bild av en väns Camaro
generation 4 med Vinge och dubbelscoopmotorhuv och till detta ett
par fula eyelashes och eyeliner ditmonterade i huvudet. Bilden får mig
som får mig att rysa av obehag. Nu är denna person inte en sådan
människa som ens skulle överväga att köpa något dylikt. Men bara
tanken att tänka en sportbil,ja bil överhuvudtaget, med denna
utsmyckning gör mig mörkrädd och får mig att rysa...



Vad tycker du om idéen?

Skulle du kunna köpa ögonfransar och eyeliner till din bil?



Återkommer snart med ett nytt spännande inlägg, bara i denna bloggen, nära dig :)





Kommentarer
Postat av: Andrea

SV: OK trivs du då? :)

2010-08-31 @ 15:25:30
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: jag har vikkat på hemtjänst och örnsköldsgården då, men de har inte ringt så där supermycket. fått jobb på gallerix fast nu iaf! :) två dagar i veckan

2010-08-31 @ 18:16:04
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback