Jag är snygg :P

Jag brukar ha svårt som fan att ibland när jag ska ta kort.
Även om jag är fotogenisk, alla säger det, så brukar jag ha
en tendens att va missnöjd. Munnen är öppen, håret ligger fel,
jag kisar med ena ögat... ja jag tycks alltid hitta något fel. Men ikväll
tog jag den perfekta bilden i solsken. Och jag känner mig jävligt snygg
när jag ser bilden :) haha. Så tänkte ladda upp den.
Det är två grejer som jag retuscherat på den; jag har lagt på kontrast på
ögonen för att mönstrena i iris ska synas bättre och ljusat upp dem lite.
Sedan har jag tagit bort några leverfläckar. Men ljuset och allting i bilden
är så jävla perfekt. Bilden ser exotisk ut... och jag trodde inte jag skulle
kunna säga det ut speciellt högt då jag alltid har tyckt att jag varit ful tidigare,
MEN FAN... Jag är snygg... :)






Kommentarer
Postat av: jennie

Jätte vacker är du =)

2010-08-05 @ 14:42:09
URL: http://hobbyfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0