Förbannade jävla NBC

Det är exakt vad jag känner. De senaste dagarna har jag tittat på tv-serien Mercy
som jag verkligen tycker är bra. Jag följde även tv-serien Trauma som också den
gick på NBC under slutet av 2009 fram till i April 2010. Det var klart att det skulle
bli en andra säsong av Trauma. Jag har verkligen sett fram emot att få se tv-serien
igen och suttit och nästan räknat dagarna till när serien ska börja igen. Dessutom
såg jag fram emot en andra säsong av Mercy. Till min besvikelse har jag upptäckt
att NBC nu dock valt att lägga ner Trauma. Men även Mercy kommer inte få någon
fortsättning. Vadfan är tv-bolagets problem? Eller vad är snarare människors problem
som följer skitkomediserier som sänds till förbannelse dag ut och dag in över alla tv-
kanaler? Bara för att Trauma och Mercy handlar om allvarliga saker, saker som berör
och kan påverka, så väljer människor att inte se den därför att människor blundar för
problem. Nej det kanske inte är så. Överdriver nog en del nu då jag är sur för att de
inte väljer att fortsätta sända serierna. men det har likförbannat att göra med sviktande
tittarsiffror. HM...



Får väl trösta mig med att Greys Anatomy kommer tillbaka för en säsong 7. Men känner
jag tv-bolagen rätt, så lägger de väl ned den serien med... Jag hoppas dock de inser att
den serien fortfarande är bra och att folk gillar den.


Damn NBC, Bring these tv-shows back!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0