Det är dött nu

Jag lovade er inlägg i helgen och skäms för att jag inte skrivit.
Hade hoppats hinna idag, men blev inte så =/ Jobbade 7-13.
Sedan när jag kom hem halv två käkade jag något lite snabbt
samtidigt som jag surfade runt lite. Sedan ca 14.40 somnade jag
och sov till 16.15 eftersom jag var så trött. Sen var det bara
fixa med käk till matlådan för kvällen. Klockan 17 gick jag på mitt
pass igen och jobbade till klockan 20. Men direkt när jag kom hem
hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning lite...
Rakade benen och lite sånt där. Hade inte rakat mig på två
veckor. Sedan duschade jag... LLLÄÄÄÄNNNNGGGGEEEE!!!
Så kom ur duschen strax innan halv tio...
Skönt att vara nyduschad och nyrakad.
Man känner sig riktigt fräsch :D Sen har jag varit för trött för att
kunna spotta ur mig några vettiga ord ikväll... som jag behöver
om de inlägg jag funderar över att skriva ska bli bra och ha en vettig
betydelse. Imorgon kan det bli tight att hinna skriva. Men ska försöka.
Jobbar till 20 imorgon kväll, så kanske hinner när jag kommer hem.
Hoppas det :D Hoppas ni stannar kvar ni läsare och inte ledsnar för
att jag inte orkat skriva ngt vettigt nu på ett par dagar.

See ya!





Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv: Haft en bra helg? :)

2010-08-29 @ 12:27:22
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: haha nej man ska inte klaga! ;) min helg har varit helt okej, jobbat. vilket inte är alltför roligt :)

2010-08-29 @ 21:03:32
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0