Besöksstatistik

Jämfört med storbloggare är min besöksskara lite. Men de senaste dagarna
har denna kurva pekat uppåt. De har varit fler än 40 besökare flera av dagarna.
För det mesta har det legat på över 40 eller runt 30 även om statistiken haft
sina dippar vissa dagar. Men beror nog dels på att jag under dessa dagar inte
uppdaterat något nästan och dessutom inte varit inne och skrivit i andra bloggares
kommentarsfält eller lagt upp länk på facebook. Sånt där påverkar mycket.



Hoppas på en fortsatt hög statistik. Visar att någon läser det jag skriver och
uppskattar det :D Jag tror att 20-25 av besökarna är här kontinueligt
eftersom statistiken ofta ligger på runt 20, strax över :D

"Fortsätta läsa, det ger mig bara mer inspiration att fortsätta skriva i bloggen."

Ska uppdatera senare ikväll efter att jag sovit några timmar, varit i stan
och sedan haft andra inomhusträningen (förmodligen om vi får träna
i hallen.) Vi har fått tid i Allianshallen på torsdagar. Känns lite fint att få
komma in i "innebandyhallarnas finrum". Känns lite så, även om hovet
är finast. Men brukar vara riktigt bra lag och inte vi som har egen hall
på landet som får tider där. Hade varit kul att träna där. Tyvärr är 3 mil
att åka, när man dessutom måste strula som fasiken med bussbyte
och passa bussar på kvällarna inte det roligaste och  kommer troligen
inte fungera. Så hoppas vi får en tid i våran egen hall. Annars kommer det
bli ett jäkla trasslande eftersom min vän inte är beredd att köra till Uppsala (vet inte
riktigt varför, tycker inte det finns något bra skäl...), samtidigt som pappa
sätter sig på tvären. Det märks att de inte är insatta i saker...
När det gäller innebandy och ibland även andra sporter får man ibland
kompromissa och ta "obekväma" halltider för att få träna.
Dock levde och spelade min pappa fotboll på stenåldern då antalet lag inte
var så många och tider på planer inte var svåra att få. Och min vän vill
inte satsa på innebandyn och ger det som ett av argumenten till att hon
vägrar åka. Lite konstigt med tanke på att laget är ett satsande lag. Spelar
man i ett satsande lag, där alla vill satsa men inte en själv, då tror inte jag att
man ger lika mycket på matcherna. "Man säljer inte sin morsa, som en vän till
mig brukar uttrycka i matcher där man slitit som ett djur.
Hade jag haft körkort hade jag gladeligen åkt själv :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg tjejen :)

2010-08-26 @ 06:14:48
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: My

Kul att statistiken går uppåt, har märkt att den gjort det på min blogg med den senaste veckan :)

2010-08-26 @ 10:44:08
URL: http://myypettersson.blogg.se/
Postat av: patricia

Jag brukar följa din blogg =) Kul att det går bra med den! fortsätt! =) Hur e de me dej annars då?=)

2010-08-26 @ 14:11:35
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0