Friday Night Lights - Underskattad tv-serie!

Friday Night lights är en tv-serie som på senare tid har fångat
min uppmärksamhet. Det var någongång för cirka två-tre månader
sedan som jag för första gången såg tv-serien. Dock går den
på tider då få människor har tid att titta på tv, vilket är
typiskt för en tv-serie som inter är så populär.
Jag är överraskad när det gäller detta. Vid första anblick
kanske serien inte verkar vara världens roligaste serie. Då kan det
tyckas att allt den handlar om är amerikansk fotboll. Men om man
tar sig tid och verkligen sätter sig ner, inser man att serien handlar om
mycket annat än bara idrott. En person som inte är så förtjust i idrott
borde faktiskt till och med kunna gilla den. Det finns lite samband mellan
One tree hill (en serie som jag förövrigt älskar) och Friday Night Lights.
One tree hill är möjligtvis snäppet starkare. Men jag tycker att Friday Night
Lights är klart underskattat. Så mitt tips är att ge serien en chans, den har
sin charm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0