Rabih - bortskämd?

För mig är idol kallt. Varför vet jag inte. Det fanns nämligen en tid då jag
absolut inte kunde missa programmet. Det var en katastrof att göra det.
En gång funderade jag själv på att söka till programmet, och ja, jag har
stått i kön två gånger (en gång som stöd åt min kompis som sökte).
Det var jobbigt att behöva stå i kö i, ja var de 6 timmar så ljuger jag inte.
Kön var i alla fall enorm. Och som ni vet, nej jag har ingen känd
artist som kompis, så nej min kompis kom inte med. Men hon sjunger bra,
men nervositeten blev en pärs och enligt sig själv så hackade hon sig igenom
låten hon sjöng. Den andra gången var det samma kompis igen som skulle
söka, denna gången med mer kött på benen. Jag hade också tänkt
sjunga, men vi blev bokstavligen hänvisade till att återkomma dagen
efter då de inte skulle kunna ta in fler. Då var det kanske 150 personer
före oss och klockan var endast 11 när de bröt kön. Jävla gamla
idoljury säger jag.

Hur som helst blir det ändå att man kikar in lite på klippen de fredagarna man
inte har sett programmet. man håller sig lite uppdaterad även om man inte
följer programmet slaviskt. Upptäckte ett klipp där Elin Kling berättar om
hur den nu utröstade Rabih "måste" ha dyra kläder. Får han vet att en jacka,
som den han t ex bar som kostade 18 000, kostar massa pengar... då sätter han
på sig den frivilligt oavsett hur den ser ut. Bratz eller vad är han?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0