Man äger sina tankar och känslor.

En person har flera gånger sagt till mig att jag har rätt att
tycka, känna och tänka det jag gör, utan att någon ska komma
och säga att jag måste tänka på ett annat sätt. Personen
har sagt att jag äger mina tankar och känslor. Jag älskar
dig, du vet vem du är, eftersom du läser bloggen och
jag sagt det flera gånger till dig.

Det är konstigt att personer utanför ens familj,
personer som man tycker otroligt mycket om ska behöva
säga det till mig, eftersom jag aldrig hört det hemifrån, att jag
har rätt att tycka det jag vill, känna det jag vill och tänka det
jag vill. Jag trodde nämligen att föräldrar skulle uppmuntra sina barn
till att stå för vad man tycker och tänker, det lärde alltid min mamma mig.
MEN hon måste ha menat att det var så länge jag tyckte som henne.
För idag fick jag höra att jag inte har rätt att känna det jag gjorde när
det gällde en sak, att jag inte hade rätt att tycka och tänka saker om den
grejen. Jag säger bara en sak och det tänker jag stå för. Oavsett om min
mamma skulle ge mig skit för att säga det.
MAN ÄGER SINA TANKAR OCH KÄNSLOR!





Kommentarer
Postat av: lovisa

sugen på en ny blogg med rolig läsning? perfekt! Har du inte klickat

dig in på min blogg tidigare så är det hög tid att göra det. Jag skriver

med humor och om allt som jag älskar; min vardag, mina vänner, mode

och om mitt liv!



Glöm såklart inte att lägga till mig på bloglovin om min blogg skulle locka!

Jag hoppas att du får en fantastiskt härlig dag! ♥

2009-11-16 @ 10:32:50
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0