Jaha blir jag en copycat nu?

Jag upptäckte just via en nära vän att det kommer att ges ut
en bok som handlar om innebandy "Innebandypiraterna".
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Missta mig inte för
all bra publicitet som innebandyn kan få gör bara sporten gott.
Men samtidigt känner jag:
"Jag ville vara först med en bok som handlar om innebandyn!"

Så jag känner mig lite kluven just för stunden och funderar på
om jag att betraktas som en copycat om jag väljer att skriva
min bok "I en ängels fotspår".
Men facit i hand - Nej, för jag tror att min bok innehåller andra
djupare saker än "innebandypiraterna". Visst det finns säkert
ordentliga nederlag i den boken med. Men jag tror det mer
handlar om förluster och dylikt, något som i vissa stunder kan
svida så förjävligt.

Så får väl se vad Sölve Dahlgren skriver i sin bok. Jag tror jag
kommer vara unik om man jämför det jag tänker skriva om
med det som han nu har skrivit om. Det är bara vänta och se :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0