Hade tur och vann en mascara :)

Jag har aldrig tur i tävlingar, så när jag för cirka två veckor sedan
deltog i en tävling på Vecko Revyns hemsida, så tänkte jag att
"det är kanske inte så troligt att jag vinner... men kanske".
Och ja, jag blev en av vinnarna.




Vinsten var den nya "supermascaran"
från Maybelline; Pulse perfection. Den har en vibrerande
borste som skickar pulser, för att separera fransarna och
motverka klumpar då man applicerar den på fransarna.



Jag vet inte hur bra den är. Men det är alltid kul med nya grejer.
Just nu sminkar jag mig inte så jätteofta heller på grund av trötthet
och att jag inte hinner på mornarna utan istället väljer att sova lika länge.
"Vacker utan spackel?". I alla fall så är jag inte den personen
som behöver gömma mig bakom en massa smink, och ett
tjockt lager foundation för att känna mig trygg. Sen att
jag ibland gör det ändå, handlar om att jag ibland är så
jävla trött och alldeles svart under ögonen. Då är foundation
och mascara en av de absolut bästa sakerna att använda,
om man inte har tid att sova med :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0