En vecka kvar - Slutet på något gammalt, början på något nytt... känns skrämmande

Det är en vecka kvar nu... känns som att jag fortfarande ska tillbaka till den trygga skolmiljön i höst. Visserligen ska jag förhoppningsvis läsa naturvetenskapligt basår på komvux med Matematik C & D och Fysik A & B, Kemi A & B och Biologi A & B.  Men det är inte alls samma form av skolgång jag varit med om i 12 år... 12 jävla år. Jag säger jävla, för det känns som så längesen som jag började skolan. Om en vecka är det slut... om en vecka är jag student *chockad*

Lägger upp några bilder på min studentklänning här. Jag har haft allt klart i ungefär en månad. velat vara lite hemlig. Endast familjen och en speciell person som var med när jag provade klänningen som vet hur den ser ut. But here's the bog release. Har hört att många köpt klänning på samma ställe. Men är säker på att jag kommer vara ganska unik med min eftersom det varit gott om klänningar kvar i affärerna när jag tittat på sistone :)




Min klänning och min mössa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0