P.S I love you

Ikväll har jag suttit med datorn i knäet och samtidigt kollar på dvd på tv:n. Jag såg filmen P.S I love you. Egentligen är inte kategorin drama min grej. Men någonstans inom mig kände jag att P.S I love you var en film jag ville se. Det hade jag velat ända sedan jag såg trailern på tv, då den skulle gå upp på bio.

Jag brukar tycka dramafilmer är extremt sega. Denna film var kanske inte ett jättestort undantag. Men den hade en poäng. Det var en fin film som faktiskt berörde mig. Visst jag kanske inte skulle se filmen igen. Men den var i alla fall värd att se... Nu är jag som jag sa sådan att jag som sagt var inte gillar själva genre drama, därför jag känner som jag gör med denna film.





Kommentarer
Postat av: Therese

Nej jag ska inte det nu heller, jag ska fixas in på små kurser i foto på GUC ist så småningom.. =)

2009-03-01 @ 23:24:46
URL: http://therrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0