Krönikor... min grej?

Jag har skrivit mycket om känslor i bloggen, vilket jag kommer göra lite i fortsättningen med. Men med mina 2 år på journalistiklinjen på GUC, känner jag att det faktiskt vore en idée att skriva krönikor. Jag fick ju mycket beröm för den jag skrev i 2:an om kulturnatten. Jag ska skriva om saker som jag kanske stör mig på... ja stör...
Stör kanske inte är riktigt rätt ord, men sådant som jag har åsikter om, t ex det jag läste i UNT idag;
http://www2.unt.se/avd/1,,MC=77-AV_ID=884226,00.html
Jag har faktiskt en del svar på det denna artikel berättar om och varför det är som den berättar.
Men jag tänkte inte börja skriva krönika idag. Det hinner jag inte. Men jag ska försöka skriva lite då och då framöver... tror jag.

´Jag har ganska starka och egna åsikter. Det har jag alltid haft.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0