Förbannad på mamma...

När fan blev det viktigare att ett par handdukar torkar, än att en persons dotter har kläder torra så att hon kan gå till skolan?

Min mamma tycker i alla fall att det är viktigare att handdukarna får hänga på sträcket och torka än alla mina kläder som jag använder, som nu är tvättade och blöta får hänga där och torka, så jag har något att ta på mig imorn...

Det kallar jag för idiotisk mamma. Kom inte och säg att du har en värre morsa. Då har du inte gått i mina skor!





Kommentarer
Postat av: v

Du är bra dum och naiv som skriver något sådant! Tänk på dom som inte har någon mamma? Dom som blir misshandlade och dom som inte har några kläder alls att torka? Hur jävla dum får man va som skriver nått sånt? Tror inte du fattar hur bra du har det eg, bortskämda jävel!

2009-04-13 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0