Nytt år

Gott nytt år till alla de som läser min blogg...

På senare tid har jag inte orkat skriva någon blogg. Det har inte heller känts som att det funnits så mycket  att skriva om. Visst händer det saker i livet. Men det är saker som jag varken vill skriva om, eller som jag tycker är respektfullt emot andra, att skriva om.

Men jag måste säga att nyårafton blev mycket bättre än förväntat. Jag var hemma hos min bästa kompis, som för kvällen var ensam hemma. Vi var hon, jag och två till väldigt bra kompisar. Istället för att dra iväg på någon dålig fest, med en massa fulla ungdomar som super för att supa, tog vi det lugnt hemma hos henne. Vi drack lite lätt, någon cider ivar och kollade på tv och snackade en massa. Blev en bra nyårsafton på många sätt. Kvällen avslutades strax efter kl 00, då vi genom ett snott gravljus på kyrkogården, lyckades skicka iväg våra införskaffade raketer. Snacka om bra idée att ta ett gravljus då braständaren lade av. Var en av kompisar som kom på den idéen.

En sak som hände nyligen var Storvretacupen, där mitt lag förlorade alla tre gruppspelsmatcher. Men det var ett värdigt motstånd att förlora emot; Årsta IK, Vendelsö IK och Tapanilan Eräs DJ18-lag ... Dessutom spelade mitt lag bra i nästan bra i alla av de tre matcherna. Vi har inget att skämmas för. Vi har spelat ihop i endast 3 månader, samt att de flest i laget är födda -92, -93 och -94. Det förklarar saken. Vi är ett ungt damlag, som med några år på nacken kan bli riktigt bra=)

Inför 2009 har jag inte så höga förväntningar. Jag hoppas på vissa speciella saker och att skolan ska gå bra och att jag kan hitta något bra extrajobb. Är det någon som behöver någon som extrajobbar eller känner någon som behöver? Hör av er...

ÅTER GOTT NYTT ÅR!
p.s Skaffa er inga nyårslöften ni inte kan hålla. Ni blir bara besvikna ;) d.s






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0