Fåtal inlägg från mig...

Vill tacka alla som läser min blogg. Jag är glad att ni fortsätter besöka min blogg. Dock så uppdaterar jag bloggen väldigt sällan just nu. Det finns en massa orsaker till det. Den absolut främsta just nu är att jag inte orkar.

Jag har massa grejer som måste göras innan lovet är slut... jag borde ta mig i kragen och städa rummet...
Men just nu tycker jag bara att livet känns jävligt jobbigt. Jag mår inget bra just nu och känner verkligen inte för att göra någonting. De senaste dagarna har ungefär gått ut på att ligga och slöa och kolla på film, eftersom jag känner mig för orkeslös och trött just nu och väldigt nere, så blir det att jag inte gör så mycket. Jag äter, sover, kollar på film, pratar med någon enstaka på msn någon gång per dag... det är vad mitt liv gått ut på de senaste dagarna, föutom nyår, då det kändes jättebra och jag mådde bra...

Jag lovar att jag ska försöka att uppdatera bloggen... men det kommer nog blir några dagar mellan varje inlägg. Känner inte för att dela med mig av allt som händer i mitt liv, med respekt för vissa andra människor, samt att jag vet att det kanske inte är så bra för mig själv att lämna ut hela mitt liv på nätet.

Det finns en grej som jag verkligen kan känna mig glad över, och det är att motivationen för innebandyn känns som att den är tillbaka. Under cupen kände jag mig såååå taggad. Var längesen jag hade den känslan innan en match som jag hade under cupen. Det kanske behövs det tänket att "vinner vi inte idag, går det åt skogen".
Jag ska i alla fall tänka så i framtida matcher...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0