Måndag måndag måndag... FAN FÖR MÅNDAGAR SÄGER JAG BARA

Idag är det måndag. Egentligen den hemskaste veckodagen av alla. Det är slut på ledigheten och fem jävulska dagar tills man åter är ledig. Måste faktiskt erkänna att måndagar är väldigt deprimerande. Jag känner verkligen inte för att gå upp på mornarna när det är måndag. Men men bara le och vara glad... eller inte.

Var tillbaka på praktiken idag. Har inte gjort så jättemycket. Killen som fotograferar när jag är ute på jobb är sjuk, någon konstig förkylning tydligen. Så blir verkligen att jag känner mig handikappad då. Jag vågar inte bestämma över huvudet på honom att den och den dagen ska vi ut på jobb. Kan ju hända att han har något annat jobb inbokat just den dagen vi är där. Sedan så vill jag ha någon att bolla idéer med. Visst jag skulle kunna bolla idéer med min handledare. Men med tanke på att han är vuxen, och tidningen ska vara gjord av unga, så känns det bättre att ta hjälp av en kille som är lika gammal som mig som fotografen är.

Jag fick i alla fall sluta 2 timmar tidigare än jag normalt fall skulle. Det var skönt. Eftersom jag är så satans trött. Blir tidig sänggång sen.






Kommentarer
Postat av: Emma

sv: aha okej tack för länken! ska se om jag kan få ihop nån banner själv annars så får jag väl återkomma för hjälp.

2009-02-23 @ 18:16:25
URL: http://memmsi900607.blogg.se/
Postat av: Emma classmate

okej jag har gjort en banner nu som jag vill ha men jag kan verkligen inte förstå hur jag ska få in den det blir bara fel. Tror du att du skulle kunna hjälpa mig med det? inloggningsuppgifterna till min blogg är [email protected] o lösen amme1810

lägg helst inte ut kommentaren så alla kan se.

url adressen till bannern är: 30231563.jpg" rel="nofollow">http://memmsi900607.blogg.se/images/2009/banner30231563.jpg

2009-02-23 @ 20:47:24
URL: http://memmsi900607.blogg.se/
Postat av: Emma

behöver nog ingen hjälp i alla fall, listade ut det hela! men tack i alla fall!

2009-02-23 @ 22:47:08
URL: http://memmsi900607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0