Måste plugga idag... och troligen imorn. MEN JAG VILL SPELA INNEBANDY IMORN!

Jaha tänk att det inte finne en enda fri helg. Idag måste jag sätta mig och skriva om mitt arbete i Naturkunskap B. Jag trodde att det gick att lite på USB-minnen. Men icke då. Efter att ha lagt in ett arbete på USB för att jag skulle installera om datorn, skulle det bli så skönt att åter kunna lägga in allt på datorn och  sedan skriva på sluklämmen. ´Så klart jag måste bli jävligt dåligt överrakad och förbannad... ja då har hela arbetet försvunnit. Endast en halv sida av mina  ca 2 sidor återstår. Sacka om att jag blev sur. Och vad säger man till läraren... suck.

Efter utvecklingssamtalet igår med min mentor Sofia, så fick jag mig en riktig kick i baken. Så nu har hon stenkoll på mig... är det inte inlämnat på måndag så blir det skäll. SÅ bäst att ta sig i kragen och skriva klart arbetet. Annars får jag ingen kul vecka.

Imorgon har vi match igen... vi möter åter Rimbo på bortaplan. Ulla ska nog köra dit. (Skönt med en kompis som har körkort). Jag har inga direkta tankar  inför matchen faktiskt. Det känns inte som någon mening. Jag ska ju ändå inte spela. Det är lite tragiskt. Men det finns inget att göra åt. Hur som helst tror jag vi vinner matchen. Det känns konstigt att tro något annat efter storsegern förra söndagen. Jag vill nog nästan säkert säga att vi kommer att vinna. Okej jag vet att man inte bör ta ut en seger i förskott. Men våra tränare känner sig rätt säkra med. Så ja jag tror att spelar vi bra och har laget som är uttaget vinner vi, ja kanske med dubbelsiffrigt. Man kan ju alltid hoppas;)

Själv hoppas jag kunna vara tillbaka om en vecka mot Dannemora/Österby. Men det får den kommande veckan visa. Idag har jag fortfarande ont i ryggen. Det går lite upp och ner. På måndag morgon ska jag hur som helst tillbaka till naprapaten för att prata om ryggen och se så att allt är som det ska, sedan han tryckte tillbaka kotorna i rätt läge förra måndagen. Sedan på måndagkvällen har jag instruktion på gymmet. Ska bli skönt att komma igång. Jag tar i alla fall tag i saker och ting och har stora förhoppningar på att vara tillbaka så snart som möjligt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0