Känns som att jag skulle ha ätit ett ton choklad idag=)

Jag är så jävla glad idag=) Gymet igår kväll har inte satt  några spår. Helt ärligt så känner jag mig mycket bättre i ryggen idag än i går. Det här kommer att gå vägen. Det är jag så jävla säker på. Längtar bara efter att få komma tillbaka och börja träna innebandy igen, något som kanske dröjer en 2 veckor till... eventuellt kortare. Beror på hur det känns:)

Sen ikväll är det träning. Blir ingen träning för mig, utan gymet, så ja jag har väl träning jag med... men ninte på innebandyplanen. Sitter just nu i skolan och väntar på min lektion.
Känns som  att jag ätit tonvis med choklad idag och släppt lös endorfiner som gör mig superglad=)

Återkommer senare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0