"Du kommer bli bra i ryggen bara du tränar den..."

Var på återbesök hos naprapaten imorse. Fick sådant underbart besked. Min naprapat är nästintill 100% säker  på att jag kommer att bli helt frisk i ryggen, bara jag tränar. Det kändes så bra. Jag känner att jag lever igen=) Och jag får träna på gym. Min naprapat gillar mitt tankesätt på hur jag ska träna.

Gjorde mitt första gymbesök ikväll. Benmusklerna är det inget fel på. Men armarna är ju allt annat än bra:P HAHA. Känner mig så skakig i armarna just nu...  lite mjölksyra kanske. Fan det är otroligt. Jag kände mig så jäkla stark i armarna på planen sist jag spelade. Fast jag har ju något att se fram emot nu... skotten kommer ju bli otroligt hårda när armarna får sig en genomkörare. Imorgonkväll hoppas jag på att kunna ge kroppen ännu en genomkörare på gymmet nere på innebandyträningen i gymmet=) Hehe. Så jag hoppas det blir bra=)
Kommer nog bli 2-3-4 gånger på gym varje vecka=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0