Träning... dock är ryggvärken tillbaka

Jag hade träning ikväll. Kände mig taggad inför den. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Är faktiskt besviken om jag ska vara helt ärlig. Skotten fungerade rätt så bra... men inte själva spelet funkade det inte så bra. Nästan så att den lilla korta tid som jag spelade center var bättre än den när jag spelade back. Hur som helst... är uttagen till matchen i helgen. Det känns bra. Vi möter Roslagen, det bästa laget i serien... i alla fall på pappret.  Det kommer bli en hård match. Tror tyvärr inte vi går ifrån planen som segrare, även om man alltid kan hoppas. Vem vet vi kanske har flyt och allting sitter. Skulle vara härligt... men jävligt osannolikt. Mina tankar just nu inför matchen är att jag hoppas att jag blir bra i ryggen till på söndag. Känner mig inte så okej just nu så här kort efter träningen. Det värker en del... så det finns självklart några orosmoln inför matchen för mig personligen.

Men har något att se fram emot. Imorn kväll ska jag träffa honey i hallen. Ska bli mysigt och trevligt. Han ska ge mig massage och försöka dra ut mina kotor lite imorn. Det visar sig om det hjälper. Ska bli skönt att bara umgås i alla fall...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0